ellentherandom

Alla inlägg under april 2012

Av Ellen Sellgren - 18 april 2012 16:59

Sitter just nu och läser nått häfte. Ska snart ät middag. Sedan blir det att fara på dommar utbildning. Har haft SO och A&S idag. Typ en vanlig dag. Var med Sophie och Maja igår och vi chattade med en snygg fransman som var 16 år. Dog typ när han visade sina magrutor. Men nu ska jag fortsätta läsa. Bloggar senare om jag kan. Annars blir det nog ett inlägg imorgon:)

Av Ellen Sellgren - 17 april 2012 07:00

God morgon. Vaknade en halv timme tidigare idag så jag är jätte trött. Ska gå ut med elton om en halvtimme och sen så ska jag med bussen 08.13 Sitter här med Wilmer i soffan och han tittar på ''Dora utforskaren''. Väldigt jobbigt när man är trött men annars också. Jag har nog sovit konstigt inatt för jag har något märke vid ögat som inte gick bort även om jag har pudrat över det jätte mycket. Kanske bloggar mer efter skolan:)

Av Ellen Sellgren - 12 april 2012 23:07

Jag hade lovat att jag skulle lägga ut en massa bilder men jag har bara inte orkat. Jag lovar att jag ska göra det nån dag. Iallafall, idag har jag varit med Valle, gräddat plättar, pratat med Maja i telefon och bastat. Det var väldigt skönt att basta. imorgon bir det nog att åka hem från mormor och morfar. Det blir både kul och tråkigt för jag får ju träffa Maja och Elton och det är en positiv sak. den negativa saken är att jag kommer sakna valle. Dat har varit riktigt kul.Sitter just nu och dricker Coca Cola efter en lång men rolig dag. ska nog vara lite social med Maja nu.

Av Ellen Sellgren - 11 april 2012 12:30

Datorn laggade igår så jag kunde inte ladda upp några bilder men jag gör det lite senare istället. Jag har nyss varit ute med Vale och så har jag ätit lunch. Valle har sobredvid mig hela natten och det har varit ganska varmt. Lägger upp nån bild på han senare:)

Av Ellen Sellgren - 10 april 2012 19:44

Är hos mormor och morfar nu och har varit där ett litet tag. Skulle skypa med Maja men först så fungerade inte mikrofonen och sen så fungerade inte ljudet så vi får chatta med varandra istället. Tråkigt:( Ska ladda upp lite bilder nu så jag gör ett till inlägg snart:)

Av Ellen Sellgren - 10 april 2012 16:27

Sitter och skypar med Maja. Drar snart till mormor och morfar för att vara hundvakt till Valle. Bloggar senare när jag är framme. Lägger deutom upp lite bilder;)

Av Ellen Sellgren - 10 april 2012 09:32

Vaknade för ett litet tag sen och märkte att jag var hemma själv med Elton. Idag blir det nog att vara med Maja. Men vi kan inte vara ute för det snöar och det har snöat ganska länge nu. Vill att det ska bli sommar. Jag hittade sjukt gammla bilder som jag kan lägga upp.Bloggar mer senare.


 

haha, vad ful jag var:P


 

Söt Maja och jag:)


   

Jag, Vilma och Maja på en ''klätterställning''

Av Ellen Sellgren - 9 april 2012 15:53

Jag vill ha fler läsare, kom igen. Det är brar några få som läser denna blogg. Tipsa era vänner!:)

Ovido - Quiz & Flashcards