ellentherandom

Alla inlägg under maj 2012

Av Ellen Sellgren - 3 maj 2012 07:52

Har nyss varit ute med Elton så att han får kissa innan jag åker till skolan. Har typ 7 minuter på mig att blogga.Sen måste jag stänga av datorn. Sjukt pirrigt inför ikväll. hinner inte hem idag äfter skolan så är ganska säker på att det inte blir något mer blogginlägg i dag men kanske. Måste dra nu.


   

Av Ellen Sellgren - 2 maj 2012 20:13

Nu är jag äntligen klar med mitt arbete. Känns lite pirrigt inför imorgon. Hinner inte hem imorgon efter skolan Så kanske inte hinner blogga imorgon men jag ska försöka. Har fotat lite på skolan idag så jag lägger upp lite bilder. Blir nog en tidig kväll idag så jag orkar med allt imorgon. God natt.


 


 



   


 

Undrar vem jag pratar med... 


 




 

    

 

Alma och Vilma:) 

Av Ellen Sellgren - 2 maj 2012 18:12

Jag har trott att det har varit måndag idag fast det har varit onsdag. Helt sjukt. Men i alla fall, Harn nyss bakat en daimkaka till öppet hus imorgon kväll då vi ska sälja fika till en klassresa och redovisa lite av vårat arbete för föräldrar. Jag jobbar om Skönhetstävlingar för barn / Barnmodeller. det är väldigt hemskt att man sminkar små barn och tvingar dom stoppa på sig korsettklänningar. Har varit på skolan idag och fotade lite. Kan lägga upp bilder senare om jag hinner. Ska jobba lite på min fakta till imorgon kväll nu.  

Av Ellen Sellgren - 1 maj 2012 12:47

God morgon. Hade en sjukt rolig kväll igår med Sophie. Först var vi en sväng till majbrasan och Kollade när dom tände igång den. Sen for vi hem till henne och tittade lite på tv och satt vid datorn. Hade jätte roligt. Kanske bloggar mer senare.


 


Ovido - Quiz & Flashcards