ellentherandom

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Keep on dreaming...

Av Ellen Sellgren - 7 februari 2013 08:56

Vaknade vid 8 av att Wilmer kom upp och väckte mig. Låg kvar i sängen i en kvart och drog mig. Sedan gick jag ner och åt lite frukost men det var inte så bra för jag började må illa efter. Så nu ligger jag här i min säng och mår illa. Funderar på att sätta igång en film och bara ta det lungt nu på morgonen.

Senare idag ska jag nog städa mitt rum som alldrig blev av igår och kanske möblera om lite. Jag blev inte så nöjd med min förra placerin. Det enda som jag gillade var att jag fick mer yta på rummet men möbleringen blev bara ful. Nu ska jag luta mig tillbaka med en film på paddan. Bloggar kanske mer sen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Sellgren - 7 januari 2014 15:31


Tråkigt att skolan börjar imorgon... Aldrig att jag kommer orka kliva upp halv 7... Men har ju inget val. Ska i alla fall få bli kul att träffa alla kompisar igen! Idag har jag varit hundvakt och sovit på soffan hela dagen haha. Riktigt skönt att...

Av Ellen Sellgren - 6 januari 2014 16:17

Idag har jag inte gjort så mycket heller. Det låter typ som att jag har haft världens tråkigaste lov men det är faktiskt väldigt sköntför nu har jag fått tid på mig att bara ta det lugnt och slippa tänka på en massa saker. imorgon är det sistya dage ...

Av Ellen Sellgren - 5 januari 2014 16:33


 

Av Ellen Sellgren - 4 januari 2014 19:45

Ovido - Quiz & Flashcards