ellentherandom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ellen Sellgren - 7 augusti 2013 11:40

Idag regnar det. Tråkigt tråkigt. Det har ju varit så fint väder alla andra dagar. Trodde faktiskt att augusti skulle bli en varm månad men aja, bara att ta på sig långbyxor idag då. Idag ska jag vara med Maja igen. Haha det låter som att jag bara har en vän, men nej jag har fler. Vi försöker bara spendera så mycket tid som möjligt när vi kan för sen när skolan börjar så har man ingen tid till att umgås. Vet inte vad vi ska hitta på nu när det regnar. Men vi får ju se. Nu ska jag redigera lite bilder. Hej då!

Sjukt gammal bild som Majas pappa fotade på stan.

Av Ellen Sellgren - 6 augusti 2013 22:46

Kom hem för ett litet tag sen efter att ha varit ute och härjat i byn, haha inte direkt skrikit och slagit sönder saker... Vi fotade lite (bilderna kommer att komma ut på bloggen när jag har fått dom av henne) för att hon ville ha en ny profilbild till facebook och jag kände bara för att jag ville ha lite mer bilder på mig själv för jag har kollat igenom mina bilder och jag har inte en ända bild på mig själv. Sedan så gick vi runt och pratade, skrattade ihjäl oss och bara hängde.

Nu sitter jag och gottar mig med lite glass och nån hallonsås som mamma hade gjort. Satte även i lite banan för jag blev sjukt sugen på frukt. Sen ska jag nog göra mig i ordning och gå och lägga mig i min älskade säng. Känner mig väldigt trött just nu. Så godnatt på er. <3

Av Ellen Sellgren - 6 augusti 2013 18:48

Haha jag skrev ju att ni fick ett fint hjärta som rubrik på förra inlägget men det blev ett frågetecken istället. Jag kan inte redigera inlägget på paddan så ni får helt enkelt leva med det. Tänkte bara säga det. Hej då!

?

Av Ellen Sellgren - 6 augusti 2013 18:45

Jag kom inte på någon eubrik så ni fick ett fint hjärta istället. Idag har jag inte gjort nånting. Så därför kommer detta inlägget,bli det roligaste nånsin! Skoja bara med er lite... Well, har ätit tacos till middag och nu ligger jag och jäser på min säng medancjag kollar youtube. Har lite planer för kvällen så hoppas att inhet ändras annars kommer denna dag sluta med att jag sitter och gråter i ett hörn... Haha nädå.

Jag fick en brochyr i posten idag från STS och jag trodde att det var till mig men nä det var det inte. Det var till "vårdnadshavare". Det stod typ lite fakta och så på den så att föräldrarna ttp skulle få veta lite mer innan dom bestämmde sig för att skicka deras barn på en språkresa. Hade inte behövt den eftersom att mina föräldrar redan låter mig åka.

Jag kommer säkert att slänga in ett litet inlägg senare ikväll och gör jag inte det så kommer det ett imorgon. Hej då! ?

Av Ellen Sellgren - 6 augusti 2013 12:58

Hej! Idag känner jag mig glad och jag vet inte varför. Jag vaknade idag vid 10 av att min mobil ringde. Det var mamma som sa att jag var tvungen att gå ut med hundarna. Gissa om jag blev sur... Så att det väll det som jag har hunnit göra hittills. Idag blir det nog en hemma dag igen. Känns ganska så skönt att få vara för sig själv. Men sen när mamma kommer hem så ska jag fråga om vi kan åka nånstans för jag älskar att åka bil haha.

Idag är det varmt ute. Tror att denna sommar kommer vara ganska lång med tanke på vädret. Jag undrar hur det ska gå i Malta om jag tycker att det är varmt just nu. Där är det ju typ 30 grader varmt. Haha oroar mig för mycket.

Idag har jag inget smink på mig. Jag har inte heller något medel i mitt hår. Inte ens hårspray! Så man kan säga att jag är "all natural" idag. Kände bara att min hy behövde vila från allt. Har märkt att jag börjar få mer finnar av allt smink jag kletar på varje dag. Och även om jag får en jätte liten finne i ansiktet så blir jag upphetsad för jag är en av dom som inte får finnar så ofta.

Jag funderar på börja se någon bra serie men jag vet inte vilken. Pretty little liars kommer ut varje onsdag så då måste man ju vänta en hel vecka innan man kan se nästa avsnitt så om ni har nå bra tips så får ni gärna kommentera. Aja, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Ha en bra dag! Bloggar nog mer sen om jag får ett likadant ryck som igår och lägger upp bilder typ varje timme, haha. Hej då!

En ful selfie. Men eftersom jag bloggar från paddan nu så har jag brist på bilder. Här ser ni även hur jag ser ut utan smink... ^^ ?

Av Ellen Sellgren - 5 augusti 2013 17:21

Idag har varit en riktigt lat dag. Det ända jag har gjort är att vara inne och sutti vid datorn eller mobilen. Haha, så går det när ingen typ är hemma. Målade naglarna idag men tog bortdet direkt efter för att det blev så fult. har en mass bilder ´nu som jag kommer att lägga in lite random i olika inlägg så bilden har inte alltid något med texten att göra. Jag funderar på att göra lite nytt på bloggen så om det är någon som är bra på bloggdesign och vill göra en åt mig så kan man gärna kommentera. Nu ska jag forsätta lata mig! Bloggar mer ikväll om jag är uttråkad.




 

Bjuder på en selfie ^^

Skapa flashcards