ellentherandom

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen Sellgren - 17 mars 2013 12:07

             

Av Ellen Sellgren - 11 mars 2013 19:54

   

Av Ellen Sellgren - 10 mars 2013 17:54

Denna dag har gått väldigt snabbt. Jag har ängnat den åt att städa och fixa lite i mitt rum. Även fast jag har börjat få bättre ordning så blir jag inte nöjd. Jag vaknade vid 11 fast att jag hade tänkt vakna tidigare eftersom att det är skola imorgon. Nu i veckan så kanske jag inte kommer att blogga så mycket eftersom att jag har utedagar hela veckan. Tråkigt? Ja.

Men nu ska jag ta på mig ytterkläderna och bege mig ut i mörkret med hundarna. Ha en bra fortsatt söndag alla läsare! ;)

Av Ellen Sellgren - 9 mars 2013 16:41

Äntligen har tröjan jag beställde från hm kommit. Och ja, jag beställde från hm's hemsida för att jag inte orkar åka på stan. Men men, tycker i alla fall om den jätte mycket. den är desutom skön att ha på sig...


     

tröja: hm 199:-

Av Ellen Sellgren - 1 mars 2013 11:37

Jag har inte bloggat på nån vecka nu, jag vet men jag har tyvärr inte haft någon tid att blogga. Men nu ska jag gå och glra lunch och sedan gå ut på en lite längre promenad med hundarna. HERRÅ!

Ovido - Quiz & Flashcards