ellentherandom

Alla inlägg under juli 2013

Av Ellen Sellgren - 31 juli 2013 10:37

Idag var jag tvungen att kliva upp tidigt eftersom att mamma och pappa skulle fara till jobbet och jag är ju barnvakt så det var bara att kliva upp där vi 6 tiden. Nu sitter jag och halvsover i soffan medan Wilmer kollar på barnprogram. Det har regnat hela morgonen så jag tror att denna dag blir en inne dag så vi får se vad jag hittar på.

Kanske redigerar lite bilder senare som jag har fotat nu under sommarlovet. Det kanske kommer en bildbomb. Vi får se om jag hinner med att blogga mer idag. Men nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och göra mig i ordning.

Av Ellen Sellgren - 28 juli 2013 19:40

Hejsan! Nu har jag inte bloggat på flera månader men jag har hekt enkelt inte haft tid eller lust. Känns som att sommarlovet har sprungit förbi mig och skolan börjar bara om några veckor! Längtar lite efter alla kompisar men försöker njuta av dom sista veckorna jag har av ledighet. Imorgon har jag min sista jobbvecka kvar. Är barnvakt till Wilmer, min lillebror, och tjänar lite pengar på det.

Nu så är jag inriktad på att jag ska på språkresa med STS sommaren 2014. Jag funderar på att åka till Malta eftersom att det är det som typ "lockar" mest. Tänkte att jag skulle blogga om det under året. Alltså innan resan, under resan och efter resan. Det är många elever som gör det och det tycker jag är bra för då får man veta mer än vad STS skriver på deras hemsida.

Ovido - Quiz & Flashcards