ellentherandom

Alla inlägg under november 2012

Av Ellen Sellgren - 11 november 2012 16:41

Jag har nyss ätit middag och maten var okej. Vi åt någon konstig pastasås med lax. Har också varit ute på en promenad med Elton och Soya i dubbelkoppel. Det gick ganska bra men ibland så skulle dom retas lite med varandra. Men nu ska jag göra lite skolarbeten och beställa One directions ny album ''Take me home''. Ses!


 

 

Av Ellen Sellgren - 11 november 2012 13:09

Kom hem från gudstjänsten för ett litet tag sen. Det var tråkigt och jag höll på att somna! Jag har nyss ätit lunch och nu ska jag städa. Bye bye! :)

Av Ellen Sellgren - 11 november 2012 08:56

Godmorgon! Har vaknat för ett litet tag sen. Ska på gudstjänst senare. Måste gå på det eftersom att jag ska konfirmera mig till sommaren. Jag har varit på två gudstjänster så jag har sju kvar efter den här. Igår kom Soya hem till oss igen. Bloggar mer senare!

Av Ellen Sellgren - 10 november 2012 13:16

Jag har bestämmt mig för att inte lägga ner denna blogg. Jag ska försöka att blogga mer. Tänkte bjuda på lite ego bilder och lite annat!


             


Ovido - Quiz & Flashcards