ellentherandom

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Varmt så man dör!

Av Ellen Sellgren - 6 augusti 2013 12:58

Hej! Idag känner jag mig glad och jag vet inte varför. Jag vaknade idag vid 10 av att min mobil ringde. Det var mamma som sa att jag var tvungen att gå ut med hundarna. Gissa om jag blev sur... Så att det väll det som jag har hunnit göra hittills. Idag blir det nog en hemma dag igen. Känns ganska så skönt att få vara för sig själv. Men sen när mamma kommer hem så ska jag fråga om vi kan åka nånstans för jag älskar att åka bil haha.

Idag är det varmt ute. Tror att denna sommar kommer vara ganska lång med tanke på vädret. Jag undrar hur det ska gå i Malta om jag tycker att det är varmt just nu. Där är det ju typ 30 grader varmt. Haha oroar mig för mycket.

Idag har jag inget smink på mig. Jag har inte heller något medel i mitt hår. Inte ens hårspray! Så man kan säga att jag är "all natural" idag. Kände bara att min hy behövde vila från allt. Har märkt att jag börjar få mer finnar av allt smink jag kletar på varje dag. Och även om jag får en jätte liten finne i ansiktet så blir jag upphetsad för jag är en av dom som inte får finnar så ofta.

Jag funderar på börja se någon bra serie men jag vet inte vilken. Pretty little liars kommer ut varje onsdag så då måste man ju vänta en hel vecka innan man kan se nästa avsnitt så om ni har nå bra tips så får ni gärna kommentera. Aja, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Ha en bra dag! Bloggar nog mer sen om jag får ett likadant ryck som igår och lägger upp bilder typ varje timme, haha. Hej då!

En ful selfie. Men eftersom jag bloggar från paddan nu så har jag brist på bilder. Här ser ni även hur jag ser ut utan smink... ^^ ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Sellgren - 7 januari 2014 15:31


Tråkigt att skolan börjar imorgon... Aldrig att jag kommer orka kliva upp halv 7... Men har ju inget val. Ska i alla fall få bli kul att träffa alla kompisar igen! Idag har jag varit hundvakt och sovit på soffan hela dagen haha. Riktigt skönt att...

Av Ellen Sellgren - 6 januari 2014 16:17

Idag har jag inte gjort så mycket heller. Det låter typ som att jag har haft världens tråkigaste lov men det är faktiskt väldigt sköntför nu har jag fått tid på mig att bara ta det lugnt och slippa tänka på en massa saker. imorgon är det sistya dage ...

Av Ellen Sellgren - 5 januari 2014 16:33


 

Av Ellen Sellgren - 4 januari 2014 19:45

Ovido - Quiz & Flashcards