ellentherandom

Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Halsont och trött.

Av Ellen Sellgren - 19 september 2013 18:49

Hej. Jag är så less på mig själv. Ska nog börja med att säga att jag detta inte kommer att bli ett deppinlägg... men jag håller på att bli sjuk. Har åkt på en stor förkylning med halsont och igenstockad näsa. Sjukt jobbigt. Tror även att jag hade feber idag på skolan men eftersom vi har matteprov på måndag så kände jag att jag ville stanna kvar i skolan. Förra veckan så var jag i skolan 1 och 1 halv dag och då missade jag jätte mycket. Så det är det som händer nu. 


Imorgon är det fredag! Jag längtar jätte mycket. Håller på att jobba med en sak i bilden där man får välja vad man vill använda för ''arbetsredskap'' eller vad det nu heter så jag ska ta med mig kameran till skolan. Faktiskt riktigt kul att man får fota under lektionerna. På lördag ska jag fota med en kompis och senare på kvällen så hade vi lite planer för att hänga lite med andra och typ se film. så det kommer säkert komma lite mer uppdatering då. Det är ju inte så kul att höra om hur ens skoldag har varit när man bara jobbar med tråkiga uppgifter. Ha det bra och hej då!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Sellgren - 7 januari 2014 15:31


Tråkigt att skolan börjar imorgon... Aldrig att jag kommer orka kliva upp halv 7... Men har ju inget val. Ska i alla fall få bli kul att träffa alla kompisar igen! Idag har jag varit hundvakt och sovit på soffan hela dagen haha. Riktigt skönt att...

Av Ellen Sellgren - 6 januari 2014 16:17

Idag har jag inte gjort så mycket heller. Det låter typ som att jag har haft världens tråkigaste lov men det är faktiskt väldigt sköntför nu har jag fått tid på mig att bara ta det lugnt och slippa tänka på en massa saker. imorgon är det sistya dage ...

Av Ellen Sellgren - 5 januari 2014 16:33


 

Av Ellen Sellgren - 4 januari 2014 19:45

Ovido - Quiz & Flashcards